Roofviswedstrijd

Roofviswedstrijd 2022:

Op zondag 30 oktober organiseert de VVLO voor haar leden een roofviswedstrijd.
Het betreft hier een wedstrijd in koppelverband. Het koppel dient tijdens de wedstrijd bij elkaar te blijven.
Geloot wordt er om 8.00 uur op de parkeerplaats bij vijver ’t Nilantsven op de Saller.
De inleg voor leden van VVLO bedraagt € 20,= per koppel. Dit bedrag zal door de vereniging met € 10,= per koppel worden aangevuld.
Er mag gevist worden in alle wateren welke staan vermeld in de Vispas van de VVLO.
De deelnemers krijgen bij de loting een kaart met nummer welke bij elke gevangen roofvis mee dient te worden gefotografeerd alsmede een formulier waarop de vangsten genoteerd dienen te worden. Tevens dient elk koppel een meetlint mee te nemen welke ook duidelijk zichtbaar onder de vis dient te worden geplaatst. Vissen waarvan op de foto niet duidelijk de lengte kan worden gezien worden niet meegeteld. De foto’s van de vangsten dienen direct na het terugzetten van de vis te worden verstuurd via Whatsapp naar nummer 06-24925934 (Rob Noordkamp).
Het is niet toegestaan om te vissen vanuit een boot of andere plekken die niet normaal toegankelijk zijn.
Alleen snoek, snoekbaars en baars tellen mee voor de wedstrijd. Van deze 3 soorten tellen de 3 grootste exemplaren, dus de 3 grootste snoeken, 3 grootste snoekbaarzen en 3 grootste baarzen. Er wordt gevist op centimeters. Het koppel dat het meeste centimeters vangt wint de wedstrijd. Bij gelijk aantal centimeters telt de grootste snoek.
Er mag per deelnemer met 2 hengels worden gevist. Toegestane aassoorten zijn dood aas, kunstaas en wormen.
Om uiterlijk 16.00uur moeten de wedstrijdformulieren weer zijn ingeleverd. We komen samen bij café ‘t Wiefke aan de Brinkstraat in Losser.
Formulieren die te laat worden ingeleverd tellen niet meer mee, dus zorg dat je op tijd bent!
Opgave bij Rob Noordkamp bij voorkeur via mail ( robnoordkamp@gmail.com) of telefonisch op 06-24925934 (na 18.00 uur). Er kunnen maximaal 10 koppels meedoen, dus wees er snel bij!

Datum (en tijd) Zondag 30-10-2022 09:00 uur t/m zondag 30-10-2022 17:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zondag 23-10-2022
Inschrijfgeld €20,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Wateren in de VVLO vergunning
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Roofvissen

Heren, dames

Dit betreft een roofviswedstrijd in koppelverband.

Organisator(en) Visvereniging Losser Overdinkel