Uitslag 5e competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 19 augustus 2014

Dinsdag 19 augustus heeft de jeugd haar 5e competitiewedstrijd gevist in vijver 't Nilantsven op de Saller in Losser.

Het was guur weer en de vissen wilden niet mee werken. De vangst bestond uit enkele voorntjes en grondels. Ondanks de slechte vangst heeft deze wedstrijd toch een winnaar opgeleverd in dat was Keb Kolk. Hij wist toch nog 779 gram bij elkaar te sprokkelen en zodoende de wedstrijd op zijn naam te schrijven. De tweede plaats was voor nieuwkomer Dean Achterbos met 744 en de derde plaats ging naar Niek Hassing met 729 gram. Vierde werd met 722 gram Jochem Scheffer. Helaas wisten Mike Jansink en Boyd Tiethoff geen vis ter weging aan te bieden.

De volgende jeugdwedstrijd is op dinsdag 26 augustus, dan wordt er gestreden om de Pets Place Saller Cup. Deze wedstrijd wordt gehouden in vijver 't Nilantsven op de Saller en de hengelkeuze is vrij. De loting is om 18.00 uur en er wordt gevist van 18.30 tot 20.30 uur.