Uitslag 3e competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 10 juni 2014

Op dinsdag 10 juni heeft de jeugd van VVLO haar 3e wedstrijd voor de competitie gevist.

De wedstrijd werd gehouden in het Markedal. Het weer was perfect en de vis beet goed. Iedere deelnemer wist vis te vangen en ook de karper pakte regelmatig het aas. In totaal werden er 3 karpers geland waarvan de grootste door Niek Hassink werd gevangen. Vlak voor het eindsignaal wist hij een mooie schubkarper van 57cm te haken en deze vakkundig in het schepnet te dirigeren. Mede door deze vis wist hij deze wedstrijd te winnen met een totaalgewicht van 5307 gram. Knap tweede werd debutant Mike Jansink met een totaalgewicht van 3296 gram. Ook Mike ving een karper met een lengte van 53cm. De derde plaats was voor Boyd Tietthof, hij wist een gewicht van 2683 gram te vangen waaronder ook een karper van 50 cm. Hieronder volgt de totaaluitslag:

Plaats: Naam:
 Gewicht in gram:
 Aantal punten:
 Niek Hassink
 Mike Jansink
 Boyd Tietthof
 Wesley van Harte
 Joey Abcouer
 Jochem Scheffer
 Keb Kolk
 Brenda Abcouer

Op de foto Niek Hassink met zijn karper van 57cm.

Bekijk HIER alle foto's.

De wedstrijd die gepland stond voor 23 juni gaat NIET door. Dit in verband met het feit dat het Nederlands Elftal moet voetballen op het WK in Brazilie. Deze wedstrijd zal later dit jaar worden ingehaald.