1ste Competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 6 mei 2014

Op dinsdag 6 mei heeft de jeugd haar eerste wedstrijd gevist.

Strijdtoneel was dit keer het Markedal. Er deden 6 vissers mee en het weer was de redelijk te noemen, alleen om kwart over 8 viel er een buitje. De vangsten waren goed, iedere deelnemer wist vis te vangen. Winnaar is geworden Niek Hassink met 1860 gram, de tweede plek was voor Jochem Scheffer met 1248 gram en de derde werd Wesley van Harte met 615 gram. Heren van harte proficiat!

De volgende wedstrijd op 19 mei stond gepland voor het Markedal. Dit wordt echter vijver 't Nilantsven op de Saller, datum en tijd blijven hetzelfde.