Uitslag 3e competitie Wedstrijd

Dinsdag, 31 mei 2022

Uitslag 3e competitiewedstrijd senioren. Zondag 29 Mei hebben de senioren haar derde wedstrijd voor de competitie gevist in vijver De Bewwerskamp bij De Lutte. De uitslag staat hieronder vermeld. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd! Zij ontvingen allen een waardebon van Voorhuis Hengelsport. De volgende competitiewedstrijd is op zondag 26 mei, dan wordt er gevist in vijver De Bewwerskamp bij De Lutte. Morgenavond, woensdag 1 juni, wordt de eerste koppelwedstrijd voor dit seizoen gevist in vijver 't Nilantsven op de Saller.Aan deze wedstrijden kunnen ook jeugdleden mee doen! Er wordt geprobeerd om elk jeugdlid met een seniorlid te laten vissen.De inleg voor deze wedstrijden is € 2,= per persoon per wedstrijd, de inleg wordt door de club verdubbeld en in zijn geheel weer uitgekeerd bij elke wedstrijd. De koppels worden ter plekke bij elkaar geloot. Er wordt gevist van 18.30 uur tot 21.30 en de loting is om 18.00 uur. Hopelijk zien we jullie morgenavond allemaal aan de waterkant zodat we er een mooie avond van kunnen gaan maken!