Algemene Ledenvergadering 2020/2021

Maandag, 12 april 2021

! Algemen Leden Vergadering 2020 /2021 !

Hierbij nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering 2020 /2021 welke wederom in digitale vorm gehouden wordt op vrijdag 23 april 2021, om 19.30 uur.

We houden deze vergadering in digitale vorm en wel middels Microsoft Teams. Jullie kunnen je hiervoor aanmelden bij Guido Sickman middels een whatsapp bericht te naar nummer 0622880619 en daarin je emailadres te vermelden. Je krijgt dan te zijner tijd een email waarmee je kunt inloggen in de vergadering.

Een korte instructie en de omgangsregels zullen aan het begin van de vergadering door Guido aan jullie worden medegedeeld.

De agenda kan ook HIER in Pdf worden gedownload.

We hopen op een goede digitale opkomst!

Namens het bestuur.