Huldiging Kampioenen 2016

Vrijdag, 21 oktober 2016

Op zaterdag 15 oktober zijn de kersverse kampioenen van 2016 gehuldigt.

Eerst werd er gevist om de HB Noordkamp bokaal. Deze werd bij de senioren gewonnen door Lammert Hoffmann met een gewicht van 8160 gram. Bij de jeugd ging de overwinning naar Bram Volker met 5920 gram. Zij kregen uit handen van ere-voorzitter Hennie Noordkamp de bekers en prijzen overhandigt.

Aansluitend vond bij 't Tukkershoes de prijsuitreiking plaats.

Kampioen bij de senioren is geworden Guido Sickman met maar liefst 296 punten en een totaalgewicht van 59.170 gram. Guido van harte gefelicteerd met het kampioenschap, je hebt het dik verdient! De tweede plaats ging naar Jilles Bijsterveld met 292 punten en een totaalgewicht van 27.630 gram en de derde plaats was voor Niek Hassing met ook 292 punten maar een iets minder totaalgewicht van 24.620 gram. Ook Jilles en Niek van harte gefeliciteerd!

Het hoogste totaalgewicht en de daarbij behorende beker ging ook naar Guido Sickman ( 59.170 gram). De beste 5 geklasseerden ontvingen allen een envelop met inhoud.

Bij de jeugd is Jochem Scheffer kampioen van 2016 geworden met een puntentotaal van 199 en een totaalgewicht van 24.560 gram. Jochem van harte gefeliciteerd met het kampioenschap! De tweede plaats ging naar Boyd Tiethoff met 196 punten en een totaalgewicht van precies 20 kilo en de derde plaats was voor Bram Volker met 193 punten en een totaalgewicht van 21.080 gram. Boyd en Bram, beide gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

Jochem ging ook met de beker voor de grootste vis ( 55cm) en de beker voor het hoogste gewicht (24.560 gram) aan de haal!

Alle aanwezige jeugdleden ontvingen een waardebon van Voorhuis Hengelsport uit Albergen.

Na de prijsuitreiking werd iedereen nog getrakteerd op een balletje gehakt en er werd nog een gezellige middag van gemaakt.

Als bestuur zijnde willen we alle mensen bedanken die deze competitie mede mogelijk hebben gemaakt en hopen dat wij ook voor volgend jaar weer een beroep op jullie mogen doen!

De volledige uitslagen ziet u hieronder:

De eindstand van de seniorencompetitie  kunt u HIER downloaden (Excel-bestand).

De eindstand van de jeugdcompetitie kunt u HIER downloaden (Excel-bestand)

Meer foto's van de prijsuitreiking kunt u HIER vinden.