Forelvisdag voor de jeugd

Maandag, 29 augustus 2016

Op zaterdag 10 september organiseert de VVLO een forelvisdag voor de jeugd bij de forelvijvers van de Denekamperdijk59 in Losser.

We verzamelen om 9.30 uur bij de vijver aan de Denekamperdijk 59 en we vissen van 10.00 tot 14.00 uur.

Je mag je eigen materiaal meebrengen maar je kunt ook ter plaatse een hengel huren.

Voormalig NL kampioen forelvissen Eusebio Bordetas Moran zal jullie de fijne kneepjes van het forelvissen bijbrengen. Na afloop worden jullie getrakteerd op een hapje en een drankje.

Deze dag wordt jullie kosteloos aangeboden door de VVLO. De enigste voorwaarde is dat je lid dient te zijn van onze vereniging.

Je kunt je opgeven door te bellen met jeugdvoorzitter Guido Sickman op nummer 06-22880619.

We hopen zoveel mogelijk jeugdleden te mogen verwelkomen zodat we er met zijn allen een gezellige en leerzame dag van kunnen maken!