Uitslag 3e competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 24 mei 2016

Op maandag 23 mei heeft de jeugd van VVLO haar derde competitiewedstrijd gevist in 't Nilantsven op de Saller.

Gisteren heeft de jeugd van VVLO haar derde competitiewedstrijd gevist in 't Nilantsven op de Saller. Wederom waren de weergoden ons niet gunstig gezind maar dit mocht de pret en opkomst gelukkig niet drukken.

Leuke bijkomstigheid was dat Dean Agterbos pas jarig was geweest en alle deelnemers (en begeleiding) getrakteerd heeft op wat lekkers. Dean bedankt!

Er waren maar liefst 9 deelnemers aanwezig die de strijd met elkaar aangingen. Het was weer Jochem Scheffer die de strijd gewonnen heeft met een gewicht van 4440 gram, op de voet gevolgd door Matthijs Frielinck met 4100 gram en Brian Stroink met 2480 gram. De volledige uitslag is als foto bijgevoegd.

De 3 prijswinnaars mochten allen een leuke prijs in ontvangst nemen welke mede mogelijk werd gemaakt door Voorhuis Hengelsport in Albergen.

Meer foto's kun je bekijken door HIER op te klikken.

De volgende competitiewedstrijd voor de jeugd is op maandag 6 juni. Dan wordt er ook weer gevist in 't Nilantsven op de Saller.