Uitslag 2e competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 10 mei 2016

Op maandag 9 mei heeft de jeugd haar tweede competitiewedstrijd gevist in 't Nilantsven op de Saller

Onder heerlijke weersomstandigheden gingen de 8 deelnemers te strijd met elkaar aan. Alhoewel er nog een stevige wind blies werd er toch goed gevangen. Jochem Scheffer had de vis er goed opliggen en wist op overtuigende wijze de wedstrijd op zijn naam te schrijven met een gewicht van 9580 gram! De tweede plaats ging naar Boyd Tiethoff met een gewicht van 5440 gram en de derde plek werd ingenomen door Matthijs Frielinck met een gewicht van 2720 gram. Zij ontvingen elk een mooie prijs welke mede mogelijk werd gemaakt door Voorhuis Hengelsport uit Albergen.

Fotograaf Jos Wekking was ook aanwezig en heeft een schitterende fotoreportage gemaakt. Enkele foto's zijn hier bijgevoegd. Jos bedankt!

Meer foto's van de wedstrijd kun je HIER bekijken.

De volgende competitiewedstrijd voor de jeugd is op maandag 23 mei. Loting is om 18.00 uur en er wordt gevist van 18.30 tot 20.30 uur.