Overlijden oud-secretaris Jos Nijmeijer

Dinsdag, 2 februari 2016

Afgelopen zaterdag 30 januari is Jos Nijmeijer overleden.

Jos is tot en met 2015, ruim 33 jaar een zeer gewaardeerde secretaris geweest voor onze visvereniging.

Donderdag 4 februari aanstaande tussen 19.00 uur en 19.30 uur kunt u afscheid nemen van Jos, tevens is er de gelegenheid zijn vrouw en familie te condoleren in het uitvaartcentrum aan de Bernard Leurinkstraat 35 in Losser.

Aanstaande vrijdag 5 februari zal er afscheid genomen gaan worden van hem door familie, vrienden en bestuur van de VVLO.

Jos zijn vrouw Sussie heeft aangegeven dat haar wens is dat er bij visvijver De Saller een erehaag gevormd gaat worden om jos de laatste eer te bewijzen. Sussie wil dan samen met ons vissers van de VVLO een bloemstuk neerleggen in het bijzijn van Jos, familie en vrienden.

We verzamelen om 09.30 uur op de parkeerplaats van de Saller.

Auto's s.v.p. op aanwijzing van bestuur parkeren.

Hopende op een goede opkomst om Jos de laatste welverdiende eer te bewijzen.

Bestuur VVLO.