Informatie mbt de Vispas 2016

Woensdag, 13 januari 2016

De meeste Vispassen van 2016 zijn inmiddels verstrekt aan de leden.

We hebben echter nog ruim 90 Vispassen in ons bezit welke nog niet zijn uitgeleverd omdat deze nog niet betaald zijn.

Wij als bestuur willen iedereen daarom nogmaals verzoeken om een automatische incasso af te geven.

Deze betaalwijze biedt u én de V.V.L.O. voordelen. Hieronder zetten wij de voordelen voor u op een rij.
  • U heeft geen omkijken meer naar uw betaling (bij voldoende saldo op uw rekening).
  • Uw betaling is altijd op tijd.
  • Uw betaling wordt sneller verwerkt.
  • Vanaf het seizoen 2017 wordt er € 5,= administratiekosten in rekening gebracht bij niet-automatische incasso's. Dit bedrag kunt u besparen.
  • U heeft gegarandeerd de visdocumenten voor 1 januari in huis.

Niet eens met de afschrijving? U blijft uiteraard eigen baas over uw geld. Want u heeft altijd de mogelijkheid en het recht om, zonder opgaaf van reden, een betaling ongedaan te maken. Ook kunt u de machtiging op elk willekeurig moment stopzetten. Eén telefoontje of e-mail berichtje is voldoende. Daarom is automatisch betalen veilig en gemakkelijk.

Om een automatische incasso in gang te zetten kun je het beste even contact opnemen met de secretaris, Bert Jansink. Bij voorkeur via de mail naar b.jansink@zorggroepsintmaarten.nl maar bellen mag ook naar nummer 06-54955254.

Mocht u onverhoopt toch geen automatische incasso willen afgeven dan hierbij het verzoek om de contributie van 2016 zo spoedig mogelijk over te maken. Als wij geen betaling ontvangen wordt de Vispas weer retour gestuurd aan Sportvisserij Nederland. Indien u dan achteraf toch weer lid wilt worden komen er extra administratiekosten bij kijken.

Indien u geen lid meer wilt zijn van onze vereniging (wat wij niet voor kunnen stellen), meldt u dan even netjes af bij de secretaris. Op deze manier kunnen wij ook onze ledenadministratie op orde houden.

Ook degene die nog vragen heeft over zijn of haar Vispas kunnen contact opnemen met de secretaris.