Uitslag 10e competitiewedstrijd senioren

Maandag, 12 oktober 2015

Op zondag 11 oktober hebben de senioren haar tiende en tevens laatste wedstrijd voor competitie gevist.

Winnaar werd Niek Hassing met 7060 gram, tweede werd Jan Uunk met 6040 gram en de derde plaats was voor Lammert Hoffmann met 5840 gram. Hieronder volgt de volledige uitslag:

Nu alle competitiewedstrijden zijn gevist kan de eindstand worden opgemaakt. Deze zal zaterdag 17 oktober bekend worden gemaakt, tezamen met de jaarvergadering. De jaarvergadering en tevens prijsuitreiking zal plaats vinden in 't Tukkershoes om 16.00 uur. Voorafgaand zal er nog gestreden worden om de HB Noordkamp-bokaal. Hiervoor loten we om 9.00 uur en vissen we van 10.00 uur tot 14.00 in 't Nilantsven op de Saller. Zowel de jeugd als de senioren kunnen hieraan meedoen en de hengelkeuze is vrij.