Uitslag 7e competitiewedstrijd senioren

Zondag, 30 augustus 2015

Op zondag 30 augustus hebben de senioren haar 7e wedstrijd gevist.

Ditmaal is er gevist in de vijver op het Hulsbekenkamp in Oldenzaal. De wedstrijdcommissie heeft moeten besluiten dat er enkel met de vaste stok gevist mocht worden. Dit in verband met de beperkte ruimte op deze vijver.

De weersvoorspellingen waren niet al te gunstig. Mede hierdoor was de opkomst matig. Ondanks het weer en de impopulaire maatregel omtrent de vaste hengel waren er toch nog 10 deelnemers. Door deze deelnemers werd er voornamelijk voorn en bliekjes gevangen, sporadisch nog een karpertje. Jan Uunk wist deze wedstrijd op zijn naam te schrijven met een gewicht van 3880 gram, gevolgd door Lammert Hoffmann met 2400 gram en Jeffrey Kamphuis met 2200 gram. Zij wisten alle drie een karpertje in het net te krijgen. Hieronder volgt de volledige uitslag:

De volgende wedstrijd voor de seniorencompetitie is op zondag 13 september, dan wordt er gevist in vijver 't Goor te Denekamp.