Update ivm Corona virus

Maandag, 25 mei 2020

Hierbij een update omtrent onze vereniging en de huidige corona-situatie:

Conform de richtlijnen van Sportvisserij Nederland, het RIVM en de Gemeente Losser heeft het bestuur besloten om ALLE activiteiten die gepland stonden voor dit seizoen te annuleren.

Sportwedstrijden, waaronder ook viswedstrijden vallen, zijn tot 1 september niet toegestaan.
Ook de Gemeente Losser volgt het advies van Sportvisserij Nederland op en verleent geen toestemming voor het organiseren van wedstrijden.

Indien de situatie het toelaat kunnen er eventueel nĂ¡ 1 september enkele losse viswedstrijden en/of andere activiteiten worden georganiseerd. Mocht dit mogelijk zijn dan wordt u hierover middels onze sociale media op de hoogte gebracht.

Vrij vissen is uiteraard wel toegestaan, mits u zich houdt aan de 1.5m regel en overige RIVM-instructies. Op die manier kunnen we nog steeds genieten van onze schitterende hobby!

Tevens willen wij melden dat onze controleurs de laatste maanden steeds meer vissers aan de waterkant aantreffen die niet beschikken over de juiste vergunning en/of de voorwaarden niet naleven. Met handhaving en politie is afgesproken om vaker controles uit te voeren en bij misstanden over te gaan tot bekeuren. Dus zorg ervoor dat de vergunningen in orde zijn en houdt u zich aan de regels, alleen dan blijft het vissen voor iedereen leuk!

Blijf gezond en let een beetje op elkaar!

Namens het bestuur.