Uitslag jeugd-senior koppel

Donderdag, 18 september 2014

Donderdag 18 september is er de wedstrijd om de K.Weggen-beker gevist.

Dit betrof een koppelwedstrijd waarbij een jeugdlid samen met een seniorenlid viste. Winnaars van deze wedstrijd werden Niek Hassing en Jan Uunk, zij wisten samen 4742 gram te vangen. De tweede plaats ging naar Baer Lenssen en Leo Schurink met 4252 gram en de derde plaats ging naar Keb Kolk en Patrick Sickman met 3746 gram. Hieronder volgt de totaaluitslag:

Plaats:
 Mike Jansink
 H. Jansink
 1008 gram

De volgende en tevens laatste wedstrijd voor dit seizoen is op zaterdag 11 oktober. Aan deze wedstrijd kunnen zowel de jeugdleden als de de seniorenleden meedoen en de hengelkeuze is vrij. Deze eindwedstrijd wordt gehouden in vijver 't Nilantsven . Er wordt gevist van 12.00 tot 16.00 uur en de loting is om 11.00 uur. Vanaf 17.00 worden de prijzen van zowel de jeugd als de senioren uitgereikt onder het genot van een hapje en een drankje. Ouders en begeleiders zijn ook van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn!