Vergunningen

Vergunningen  zijn verkrijgbaar bij:

Dag/weekkaarten:

Een dagkaart voor alle visvijvers  (Markedal, Leusinkweg, Nilantsven en De Lutte) kost  € 5,=
Een weekkaart voor alle visvijvers (Markedal, Leusinkweg, Nilantsven en De Lutte) kost € 15,=

Beide zijn verkrijgbaar bij de bovengenoemde verkooppunten.

Lidmaatschap voor 2023:

Aanvraag Lidmaatschap VVLO mogelijk via verkooppunten Losser en De Lutte.

U kunt ook online het lidmaatschap met daarbijbehorende Vispas aanvragen. Hiervoor gaat u naar onderstaande link:

Klik HIER om online een lidmaatschap aan te vragen!

De VVLO maakt gebruikt van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland.

Dit houdt in dat de leden, die veranderingen willen doorgeven, dit rechtstreeks moeten doen bij Sportvisserij Nederland per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoon 0900-2025358 (€0,35/min.).

Sportvisserij Nederland is tijdens werkdagen tussen 09:00 – 17:00 te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen.

Let op, voor de betaling geldt: IBAN NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Vispas senior nieuw lid (Alle leeftijden vanaf 14 jaar) € 50,50 (incl. € 8,= éénmalige administratiekosten)
Jeugdvispas nieuw lid: € 19,= (jeugd t/m 13 jaar)  (incl. € 3,= éénmalige administratiekosten)

Indien men lid blijft en via automatische incasso betaald gelden de volgende bedragen:

Vispas € 42,50,=
Voor leeftijden van 18 t/m 64 jaar.

Vispas aspirant jeugd € 32,50,=
Voor leeftijden van 14 tm 17 jaar.

Vispas 65 plus € 34,50,=
Voor leeftijd vanaf 65 jaar.

Jeugdvispas : € 16,=

Voor leeftijden t/m 13 jaar.

Extra Vispas : € 20,=
Voor alle leeftijden.

Indien men NIET via automatische incasso betaald wordt er  € 5,= extra aan administratiekosten in rekening gebracht.