Uitslag karperwedstrijd jeugd

Dinsdag, 2 september 2014

Op dinsdag 2 september is er een karperwedstrijd voor de jeugd gehouden.

Gevist werd er in vijver 't Nilantsven op de Saller in Losser. Onder perfecte weersomstandigheden werd er goed gevangen. De vangst bestond voornamelijk uit brasem en een enkele karper. Omdat dit een karperwedstrijd was werd alleen karper meegeteld voor het totaalgewicht. Jochem Scheffer wist uiteindelijk 3 karpers te vangen met een totaalgewicht van 8387 gram en hiermee de winst naar zich toe te halen. De tweede plaats ging naar Niek Hassing, ook hij wist een karper te vangen met een gewicht van 1200 gram. Omdat er verder alleen brasem en voorn was gevangen hebben de derde prijs moeten verloten. De gelukkige die met deze prijs aan de haal ging was Mike Jansink.

Op de foto Jochem Scheffer met een karper van ruim 8 pond!

De volgende jeugdwedstrijd is op dinsdag 9 september en er wordt gevist in 't Nilantsven op de Saller.  Dit is de laatste competitiewedstrijd en wordt er dus bepaald wie zich kampioen van 2014 mag noemen. De wedstrijd begint om 18.30 uur en eindigt om 20.15 uur. De loting is om 18.00 uur.