Uitslag Pets Place Saller Cup

Dinsdag, 26 augustus 2014

Op dinsdag 26 augustus is de jaarlijkse Pets Place Saller voor de jeugd gehouden.

Gevist werd er in vijver 't Nilantsven op de Saller in Losser. In tegenstelling tot de vorige week was het weer een stuk aangenamer. Ook de vissen wilden beter bijten. Dit blijkt ook uit de gevangen gewichten. Onder het genot van een warme hap en iets te drinken werden er regelmatig mooie brasems en karpers aan de haak geslagen. De sterk vissende Niek Hassing wist echter deze editie op zijn naam te schrijven door maar liefst 13356 gram aan brasem en karper te vangen, een hele knappe prestatie! De tweede plaats was Jochem Scheffer met een gewicht van 3387 gram en de derde prijs ging naar Boyd Tiethoff. Pets Place Losser had nog een extra prijs ter beschikking gesteld voor degene die de grootste vis ving. Boyd Tiethoff ging met deze prijs aan de haal door een karper te vangen van maar liefst 57 centimeter! Hieronder volgt de totaaluitslag:

Plaats: Naam:
 Gewicht:
 Niek Hassing
 13.356
 Jochem Scheffer
 3.387
 Boyd Tiethoff
 3.038
 Keb Kolk
 2.919
 Mike Jansink
 1.483
 Dean Achterbos
 1.043

Onze dank gaat uit naar alle vrijwilligers en speciaal naar Bert Wieberdink van Pets Place Losser voor het beschikaar stellen van het mooie prijzenpakket.

De volgende jeugdwedstrijd is op dinsdag 2 september, dan houden we een karperwedstrijd op de Saller. De hengelkeuze bij deze wedstrijd is vrij, enkel karpers worden meegeteld voor het totaalgewicht. De loting is om 18.00 uur en er wordt gevist van 18.30 tot ongeveer 20.30 uur,naar gelang het nog licht is. Ook bij deze wedstrijd zijn er weer mooie prijzen te winnen!