2e Competitiewedstrijd Jeugd

Maandag, 19 mei 2014

Op 19 mei heeft de jeugd van VVLO haar 2e wedstrijd voor de competitie gevist.

Onder perfecte weerstomstandigheden werd er gevist in visvijver 't Nilantsven op de Saller. Er waren 8 deelnemers welke allemaal vis ter weging wisten aan te bieden. De deelnemers deden erg hun best en dat blijkt ook uit de vangst, deze was zeer goed. Winnaar van deze avond werd Wesley van Harte, hij wist maar liefst 5974 gram te vangen! Knap tweede werd Jochem Scheffer met 5678 gram en de derde plaats was voor Keb Kolk met 3378 gram. Iedereen van harte proficiat!

Op de foto Wesley van Harte met zijn vangst.

Hieronder vind je de totaaluitslag:

Plaats:
 Naam:
 Gewicht in gram
 Aantal punten
 Wesley van Harte
 5974 50
 Jochem Scheffer
 5678 49
 Keb Kolk
 3378 48
 Boy Tiethof
 1986 47
 Niek Hassink
 1967 46
 Freek van Oenen
 1744 45
 Brenda Abcouer
 861 44
 Joey Abcouer
 414 43

De volgende wedstrijd voor de jeugd is op dinsdag 27 mei. Er wordt dan gevist in 't Nilantsven op de Saller om de K.Weggenbeker en dit is een koppelwedstrijd waarbij een jeugdlid samen vist met een seniorenlid. De loting vindt plaats om 17.45 en er wordt gevist van 18.30 tot 20.30 uur. Voor degene die zich nog niet op hebben gegeven voor deze wedstrijd kunnen dit alsnog doen bij Guido Sickman op nummer 06-22880619. Aanmelding is noodzakelijk in verband met het regelen van voldoende seniorenleden.