Vacature penningmeester SVON

Vrijdag, 11 april 2014

In verband met het aftreden van de penningmeester, Matthijs Gerrietsen, tijdens de Algemene Ledenvergadering van dinsdag 20 mei a.s. is er een vacature voor een nieuwe penningmeester.

VACATURE PENNINGMEESTER
SPORTVISSERIJ OOST NEDERLAND

De termijn van de huidige penningmeester van de Sportvisserij Oost Nederland eindigt in mei 2014. De huidige penningmeester stelt zich om privé redenen niet beschikbaar voor een nieuwe termijn.
Hierdoor ontstaat per mei 2014 een vacature voor een:

PENNINGMEESTER M/V
Sportvisserij Oost Nederland is de koepelorganisatie op het gebied van de georganiseerde sportvisserij in de provincie Overijssel, een klein deel van Drenthe, een klein deel Gelderland (Noord Veluwe) en de Noordoostpolder.
Sportvisserij Oost Nederland behartigt de belangen van 71 hengelsportverenigingen met in totaal 62.000 seniorleden en 9.500 jeugdleden. Het kantoor van sportvisserij Oost Nederland is gevestigd in Raalte. Er zijn 6 vaste medewerkers in dienst (5 fte).

Het bestuur nodigt gegadigden uit naar deze functie te solliciteren.

Wij zoeken:
Kandidaten beschikken over bestuurlijke capaciteiten en sociale vaardigheden en hebben met een opleiding op HBO niveau of door praktische ervaring een dergelijk niveau bereikt. Affiniteit met de hengelsport wordt op prijs gesteld, maar is niet beslist noodzakelijk.

Taken:
Hij/zij zal vooral bezig zijn met het reilen en zeilen van de vereniging in het DB verband, in nauwe samenwerking met vooral de directeur.
Hij/zij zal in staat moeten zijn op financieel terrein structuur te geven aan beleidsplannen. Tevens ziet de penningmeester toe op een tijdige afronding van de jaarrekening en draagt zorg voor de presentatie daarvan aan de kascommissie en de Algemene Ledenvergadering.
Daarnaast is hij/zij eindverantwoordelijk voor alle financiële en boekhoudkundige activiteiten die binnen de federatie plaats vinden.
De daadwerkelijke boekhoudkundige verwerking wordt uitgevoerd door één van de medewerkers.
De werkzaamheden zullen gemiddeld een halve dag per week vergen.

Wij bieden:
Naast een plezierige werkomgeving geldt voor deze vrijwilligersfunctie een passende onkostenvergoeding.

Kandidaten kunnen zich voor nadere informatie wenden tot:
G.H. Sloot, secretaris, tel. 053-5722920
E. Piek, directeur, tel. 0572-363370

Sollicitaties kunnen worden gericht aan:
Bestuur Sportvisserij Oost Nederland
Almelosestraat 1
8102 HA Raalte
of via e-mail: piek@sportvisserijoostnederland.nl
met als onderwerp: Vacature penningmeester

De sollicitatietermijn sluit maandag 21 april 2014.
Voor meer informatie over onze organisatie kunt het jaarverslag van 2012 raadplegen.