Avondwedstrijd

Donderdag, 23 januari 2014

Op vrijdag 6 juni 2014 wordt er een avondwedstrijd gehouden op de Bewwerskamp.

Op vrijdag 6 juni 2014 wordt er een avondwedstrijd georganiseerd op de Bewwerskamp in De Lutte. Er wordt gevist van 20.00 tot 01.00 uur. Houd er rekening mee dat het omstreeks 22.30 uur donker begint te worden en dat er dan het beste kan worden omgeschakeld naar breekstaafjes of ander kunstmatig licht. De loting vindt plaats om 19.00 uur. De inleg voor deze wedstrijd bedraagt € 5,= en er wordt gevist in 1 vak. Tijdens de wedstrijd zal er voor een warme versnapering worden gezorgd. Jeugdleden zijn ook van harte welkom op deze wedstrijd, echter zij dienen wel te worden begeleid door een volwassene.

We hopen zoveel mogelijk leden te mogen verwelkomen op deze wedstrijd!