Dagje Uit 2017

Maandag, 12 juni 2017

Op zaterdag 15 juli wordt weer het Dagje Uit georganiseerd.

We beginnen de dag met een viswedstrijd in 't Nilantsven op de Saller. Deze wordt gevist als blinde koppel (de koppels worden naderhand bij elkaar geloot) en de loting is om 9.00 uur. Vissen doen we van 10.00 uur tot 15.00 uur. Tussen de middag wordt er voor een hapje en een drankje gezorgd. De hengelkeuze is vrij.

Na afloop worden de prijzen uitgereikt en gebarbecued bij Het Tukkershoes aan de Bookholtlaan in Losser.

Aan de wedstrijd kunnen maximaal 26 mensen deelnemen in verband met de ruimte op de vijver. Op de barbecue zijn uiteraard meer mensen welkom!

De inleg bedraagt € 10,= per persoon en alle leden zijn welkom, dus ook de jeugd!

Opgeven kun je je bij de secretaris, Bert Jansink. Geef dan even aan of je mee wilt doen aan de wedstrijd of alleen komt barbecueën.