Uitslag 6e competitiewedstrijd senioren

Dinsdag, 26 juli 2016

Op zondag 24 juli hebben de senioren haar zesde competitiewedstrijd gevist in 't Nilantsven op de Saller.

Onder heerlijke weersomstandigheden werd er door de 14 deelnemers goed gevangen.

Winnaar in het A vak werd Guido Sickman met 18.200 gram, gevolgd door Erwin Koller met 15.740 gram en Henk Wigbels met 10.020 gram.

In het B vak ging de winst naar John Wooldrik met 10.340 gram, tweede werd Eusebio Bordetas Moran met 9.000 gram en de derde plek was voor Ben Hassing met 8.000 gram.

Hieronder zie je de volledige uitslag.

De volgende competitiewedstrijd voor de senioren is op zondag 7 augustus, dan wordt er gevist in het Twentekanaal nabij de Lonnekerbrug.