Verslag Dagje Uit 2016

Maandag, 18 juli 2016

Gisteren, zondag 17 juli, hebben we weer het jaarlijkse Dagje Uit georganiseerd voor al onze leden.

We begonnen de dag met een viswedstrijd in 't Nilantsven op de Saller en aansluitend hebben we gebarbecued bij Maarten-Stede in Losser.

Het was heerlijk weer voor zowel het vissen als voor het barbecueën. De wedstrijd was op basis van blinde koppel, dat wil zeggen: de koppels werden na afloop van de wedstrijd bij elkaar geloot. Dit levert altijd weer leuke verrassingen op zoals je kunt zien in de uitslag hieronder.

Ook zijn we zeer blij dat de jeugd in grote getale aanwezig was, zij hebben immers de toekomst!

Middels deze weg willen we alle vrijwilligers bedanken voor het feit dat zij deze dag mogelijk hebben gemaakt en een speciaal woord van aan de medewerkers van Maarten-Stede voor hun gastvrijheid!