Verslag FTM Sallercup 2016

Zondag, 3 juli 2016

Op zaterdag 3 juli is door de jeugd van VVLO de FTM Sallercup gevist.

Dit betrof een prijzenwedstrijd welke werd gesponsord door Fishing Tackle Max (FTM) en Eusebio Bordetas Moran.

Er deden 10 deelnemertjes mee en zij begonnen om 10 uur met vissen. Direct werd er al goed gevangen. Menig brasem en karper verdwenen in de leefnetten.

Tussen de middag werden de vissertjes en begeleiders getrakteerd op een broodje worst en hamburger door Marco en Marga Scheffer, iets wat er wel in ging na 2 uur hard werken. Marco en Marga enorm bedankt voor dit mooie gebaar!

Nadat de broodjes zijn verorbert werd er weer verder gevist. Helaas moesten we een half uurtje eerder stoppen in verband met onweer. Na snel te hebben gewogen en te hebben ingepakt was het tijd voor de prijsuitreiking. Eusebio heeft in samenwerking met FTM voor een mooi prijzenpakket gezorgd. Tevens waren er voor de top 3 ook nog bekers te winnen en uiteraard de gigantische FTM Sallercup wisseltrofee.

Deze wisseltrofee werd gewonnen door Remon ter Brake, hij wist maar liefst 11.480 gram vis ter weging aan te bieden. De tweede plaats ging naar Jochem Scheffer met 10.400 gram en de derde plaats was voor Boyd Tiethoff met 9.320. De volledige uitslag is als foto bijgevoegd.

Bij deze willen we nogmaals FTM en Eusebio hartelijk danken voor het beschikbaar stellen van de prijzen en uiteraard dank aan alle vrijwilligers en begeleiders die ervoor hebben gezorgd dat deze dag mogelijk werd gemaakt.!