Informatie m.b.t. contributie 2016

Zondag, 25 oktober 2015

Het seizoen 2016 is al weer in zicht.

Hierbij een mededeling voor de leden die een automatische incasso hebben afgegeven voor de contributie:

Rond 1 november zal het bedrag worden geïncasseerd.

Wij willen u adviseren om er zorg voor te dragen dat het benodigde geld beschikbaar is op het door u aangegeven rekeningnummer. Alleen zo bent u ervan verzekerd dat u ook voor volgend jaar weer op tijd in het bezit bent van de juiste vergunningen.

Leden die middels een acceptgiro of internetbankieren zijn of haar contributie betalen krijgen ook rond 1 november een schrijven in huis met daarin de instructies voor de betaling.

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking!

Hebt u nog geen automatische incasso afgegeven of weet u het niet meer precies? Stuur dan even een email naar hsv.vvlo@hotmail.com met uw gegevens en uw vraag. Wij zullen het dan voor u nakijken en zo nodig aanpassen.