Dagje uit 2015!

Dinsdag, 1 september 2015

Op zaterdag 19 september organiseren we voor al onze leden weer een dagje uit.

We beginnen de dag met een wedstrijd in vijver 't Nilantsven op de Saller. De loting is om 9.00 uur op de parkeerplaats en er wordt gevist van 10.00 uur tot 15.30 uur.

Het betreft hier een blinde koppelwedstrijd, dat wil zeggen, na de wedstrijd worden er koppels bij elkaar geloot voor de eindprijzen.

Om 17.30 uur komen we bij elkaar voor de prijsuitreiking en een barbecue op het terras van Maarten-Stede aan de Vicarystraat in Losser.

Kosten voor deelname bedragen € 10,= per persoon, dit is inclusief de barbecue en bijbehorende versnaperingen.

Er kunnen maximaal 26 leden deelnemen aan de wedstrijd in verband met de ruimte om de vijver. WEDSTRIJD ZIT VOL!

Uiteraard zijn er meer leden uitgenodigd voor de barbecue. Als je alleen op de barbecue aanwezig kunt/wilt zijn laat dit dan ook even weten. Dit in verband met het inkopen van spijs en drank.

Opgeven kun je je een email te sturen aan hsv.vvlo@hotmail.com .

We hopen op een grote opkomst zodat we er met zijn allen een mooie dag van kunnen maken!