Uitslag 4e competitiewedstrijd senioren

Zondag, 14 juni 2015

Op zondag 14 juni hebben de senioren haar vierde competitiewedstrijd gevist.

Plaats van handeling was dit keer vijver 't Goor te Denekamp. Er hadden zich 21 deelnemers gemeld voor de loting en alle begonnen met goede moed aan de wedstrijd. Helaas werkte de vis vandaag niet mee en vielen de vangsten erg tegen. Ondanks deze matige vangst leverde deze wedstrijd ook dit maal een winnaar op. Het was Gerard klein Haarhuis die de wedstrijd wist te winnen door de vangst van een mooie karper met een gewicht van 3640 gram. De tweede plaats was voor Niek Hassink, die 2 brasems ving die goed waren voor 2640 gram. De derde plaats werd bezet door Arend Strampel met 1600 gram, hij ving 1 grote brasem. De totaaluitslag zag er als volgt uit:

Vissen kan soms best vermoeiend zijn :-p

De volgende competitiewedstrijd voor de senioren is op zondag 28 juni, dan vissen we weer in 't Nilantsven op de Saller.