Uitslag 3e competitiewedstrijd jeugd

Dinsdag, 9 juni 2015

Op dinsdag 9 juni heeft de jeugd haar derde competitiewedstrijd gevist.

Het wedstrijdwater was t Nilantsven op de Saller en de opkomst was zeer goed, maar liefst 13 deelnemers hadden zich gemeld voor de loting. Onder prima weersomstandigheden werd er vanaf het begin aan al goed gevangen. Er werden met regelmaat mooie brasems en karpers richting het landingsnet gedirigeerd. Uiteindelijk leverde dit een winnaar op en dit was Wesley Kamphuis, hij wist maar liefst 7124 gram vis ter weging aan te bieden. Goede tweede werd Brian Stroink met 5647 gram en de derde plaats was voor Martijn Kortink met 5065 gram. Hieronder volgt de volledige uitslag:

Tevens heeft de Welkoop Losser nog extra prijs ter beschikking gesteld voor degene die deze de wedstrijd de grootste vis wist te vangen. Dit was Mike Janssink, hij wist een brasem te vangen van maar liefst 51cm. Hiermee won hij de prijs, een waardebon ter waarde van € 10,= welke hij mag besteden bij Welkoop Losser. Raymond Kleine,  bedankt!

De volgende wedstrijd is op dinsdag 23 juni. Deze wordt wegens de grote opkomst NIET in het Markedal gehouden maar in t Nilantsven op de Saller. De tijden blijven gelijk en ook dan is de hengelkeuze vrij.