Uitslag 3e competitiewedstrijd senioren

Zondag, 31 mei 2015

Op Zondag 31 mei hebben de senioren haar derde wedstrijd voor de competitie gevist.

Gevist werd er in vijver 't Nilantsven op de Saller in Losser. De opkomst was zeer goed, maar liefst 21 deelnemers stonden te popelen om te mogen aantreden. Helaas werkte de vis deze dag niet mee en vielen de vangsten dan ook een beetje tegen. Misschien dat de vis aan het paaien is en de kop niet naar azen hebben staan, wie zal het zeggen? Ondanks de tegenvallende vangst is er toch een winnaar uit de bus gekomen en wel Jan Uunk met een totaalgewicht van 6460 gram. Tweede en derde werden vader en zoon Enzerink, Lars ving 5020 gram en Erik 4040. De complete uitslag ziet er als volgt uit:

De volgende competitiewedstrijd is op zondag 14 juni, dan wordt er gevist in vijver 't Goor te Denekamp.