Uitslag 1ste competitiewedstrijd senioren 2015

Zondag, 26 april 2015

Op zondag 26 april hebben de senioren haar eerste competitiewedstrijd gevist.

Bijgevoegd is de uitslag van de eerste competitiewedstrijd van de senioren van dit jaar. De opkomst was ondanks de regen zeer goed, maar liefst 22 vissers meldden zich bij de loting vanmorgen. Er het werd goed gevangen, en winnaar is geworden Lammert Hoffmann, tweede werd Rob Noordkamp en de derde plaats was voor Jos Kamphuis. De prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

De volgende wedstrijd voor de senioren is op zondag 17 mei, dan wordt er gevist in het Twentekanaal bij de Lonnekerbrug. Loting is om 7.15 uur en er wordt gevist van 8.00 uur tot 12.00 uur. Alle deelnemers veel succes gewenst!